Prucie

…pruć, spruć…

1. Dekonstrukcja elementów tekstylnych wykonanych techniką dziewiarską.

Prułam ten sweter cały dzień.

2. Udzielanie reprymendy, najczęściej w odniesieniu do reprymendy słownej, rzadziej pisemnej. Czasownik ‘pruć’ częściej występuje w formie dokonanej.

Ojciec spruł się do mnie, bo wypiłam mu piwo. 

UWAGA! Może występować również w osobliwej formie rzeczownika!

Szef urządził mi sprutę, gdy powiedziałam, że nie zrobię tej prezentacji.

3. Stosunek płciowy między osobami odmiennej lub tej samej płci.

Pojechały nad jezioro, aby bawić się, pić piwo i pruć z wsiowymi chłopakami w zbożu. 

W tym znaczeniu czasownik ‘pruć’ oraz rzeczownik ‘prucie’ jest używany i szeroko popularyzowany między innymi przez niejaką Caroline DeMon oraz jej znajomych, a także znajomych jej znajomych. WARNING!!! Prucie raz użyte, zostaje z użytkownikiem na długi czas, a może nawet na zawsze, gdyż wchodzi bardzo gładko i wesoło.

Enjoy your… acha, ‘prucie’ w trzecim znaczeniu nijak nie tłumaczy się na angielski, więc szpanu nie będzie. Miłego prucia !

#prucie

Leave a Reply

